VERZENDING & RETOUREN

Levering
Alle leveringen worden verstuurd via GLS / TNT post, bestellingen worden vanaf onze eigen magazijnen of vanaf de importeurs (DropShipping) geleverd.

Alle bestellingen worden tegen een verzendtarief van 6,95€ (onder 10 kg) of 29,00€ (boven 10 kg) inclusief de BTW verzonden.
Voor orders boven de 500€ rekenen wij GEEN verzendkosten.

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verstuurd. Wij proberen alle bestellingen die op voorraad zijn binnen 2 - 5 werkdagen bij u te hebben afgeleverd. De levertijden van de producten kunt u terugvinden bij de producten in de webshop.


Kwaliteitscontrole
Alle Savew@re artikelen worden voor versturen gecontroleerd op werking en voorzien van een OK Sticker.


Status niet op voorraad
Levertijden indien artikelen niet op voorraad zijn (dit wordt aangegeven als u een artikel in uw winkelwagen plaatst):
  • LED Lampen: 1 week a 2 weken
  • Design verlichting: 1 week a 2 weken
  • LED strips: 3 - 5 dagen gemaakt in eigenfabriek
  • Verlichting op maat: 3 - 4 weken

  • Wij zullen u tijdens uw bestelling op de hoogte houden van de status. Mocht een artikel niet meer leverbaar zijn dan kunt u natuurlijk uw bestelling annuleren of een ander artikel uitzoeken.


    Prijzen
    Alle genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW.


    Retourneren
    U heeft het recht, conform de Nederlandse wet "Verkoop op afstand", om de bestelling (met uitzondering van maatwerkproducten) indien ze niet aan uw verwachting voldoen binnen 14 dagen zonder opgave van redenen terug te sturen. Wij hanteren een termijn van 14 werkdagen. De kosten van terugsturen zijn voor rekening van de klant, de kosten voor de order worden terug gestort door Savew@re. Artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn en in oorspronkelijke verpakking en eventuele beschermingsfolie.

    Wilt u een artikel retourneren? Neem dan eerst contact met ons op voor het verkrijgen van een retournummer. Stuur hiervoor een mail naar info@saveware.eu


    Garantie
    Savew@re levert uitsluitend nieuwe en originele producten. Onze producten zijn van de hoogste kwaliteit en zijn gemaakt om lang mee te gaan. Heeft u echter toch een product dat buiten uw schuld defect is gegaan, zullen wij deze conform garantiebepalingen voor uw vervangen. Wij staan in voor de garantie en conformiteit zoals de wet deze biedt. Daarnaast geldt in ieder geval 2 jaar fabrieksgarantie, maar deze beperkt de wettelijke garantie niet. Binnen de 2 jaar bent u in ieder geval gedekt door fouten die in de fabriek zijn gemaakt. Voor de fabrieksgarantie verwijzen wij u graag naar de voorwaarden van onze fabrikanten.

    U heeft recht op vervanging alsmede de kosten welke gemaakt zijn voor het retour zenden wanneer het product buiten uw schuld defect is geraakt. Als het geretourneerde product door Savew@re defect is bevonden en onder de garantie valt, zullen wij u indien nog leverbaar hetzelfde en anders een gelijkwaardig nieuw product leveren op kosten van Savew@e. Wanneer na vervanging het product weer niet voldoet, kan de klant zich ontbinden van de overeenkomst.

    Om de garantieprocedure in gang te zetten dienen onderstaande stappen gevolgd te worden:

    1. Graag maken wij u er op attent, om onze garantiebepalingen in sectie 12 van de Algemene voorwaarden te lezen voordat u het garantieverzoek aanmeld.
     
    2. Stel Savew@re per mail op de hoogte van uw garantie verzoek (vermeld uw ordernummer) via: info@saveware.eu of gebruik ons contactformulier

    Graag ontvangen wij in deze mail een beschrijving van het probleem en een toelichting. Op basis hiervan wordt bekeken wat de meest efficiënte manier is om het product te herstellen dan wel te vervangen.
     
    3. Na goedkeuring van de door u ingestuurde en volledig ingevulde gegevens en verzoek, krijgt u van ons per e-mail het RMA nummer en de verzendinstructies. Vul het RMA-formulier volledig in en maak a.u.b. een kopie van uw (aankoop)factuur.
     
    4. Pak het product degelijk in en voeg alle formulieren bij. Onder degelijk verpakken verstaan wij dat het product (ondanks deze misschien defect is) goed wordt verpakt zodat deze enigszins beschermd is tegen vallen, stoten en indeuken. Producten die retour komen en niet degelijk zijn verpakt en daardoor onnodige schade hebben opgelopen, worden niet in behandeling genomen.

    Vergeet niet om het RMA-formulier en de factuur ook daadwerkelijk bij te voegen. Zonder formulieren is het voor Savew@re lastig te traceren van wie de retourzending is en zal deze onnodig vertraging oplopen. Schrijf daarom ook uw ordernummer duidelijk op het postpakket.
     
    5. Stuur het pakket voldoende gefrankeerd op naar het in de mail vermelde adres.
     
    6. Na ontvangst van pakket, zullen wij uw retourzending zo spoedig mogelijk beoordelen en behandelen. Wij houden u per e-mail op de hoogte omtrent de voortgang / afhandeling. Bij vragen kunt u altijd even contact opnemen via de klantenservice.

    Als uw klacht niet wordt geconstateerd en er is sprake van het onrechtmatig claimen van garantie dan heeft Savew@re het recht om 29,95€ onderzoekskosten in rekening te brengen of de eventuele onderzoekskosten van de fabrikant door te berekenen.
    Fabrikanten
    Snel zoeken
      Gebruik sleutelwoorden om het artikel te zoeken.
    Geavanceerd zoeken